piątek, 29 sierpnia 2014

Bagicz - Szczecin - Zielona Góra - Aleksandrowice

Po złożeniu planu lotu wreszcie wylecieliśmy z Bagicza, najdroższego lotniska w Polsce (200 zł opłat za lądowanie, postój i start). Po krótkim locie wzdłuż wybrzeża skierowaliśmy się na Szczecin – Goleniów. Lotnisko EPSC okazało się bardzo przychylne operacjom GA, po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych można uniknąć opłat handlingowych płacąc bezpośrednio na płycie postojowej. Ze Szczecina wyruszyliśmy do Zielonej Góry przelatując nad Kostrzynem nad Odrą. Podczas tego przelotu osiągnęliśmy FL95 i mogliśmy obserwować dywan z białych cumulusów pod naszymi stopami. Po tankowaniu w Zielonej Górze udaliśmy się na dwugodzinny lot do Aleksandrowic koło Bielska-Białej po drodze obserwując z góry zamki, z których najładniejszy był Książ. Wykonaliśmy także operację touch and go na lotnisku w Rybniku. W Aleksandrowicach lądowanie było bardzo utrudnione ze względu na wykonanie operacji pod słońce.
Dziś lecimy zwiedzać Tatry i Bieszczady. Najprawdopodobniej, ze względu na prognozę  jutrzejszego załamania pogody powrócimy dziś na lotnisko EPBC.
Pozdrawiamy!
Kołobrzeg

Posąg Jezusa w Świebodzinie

Zamek Książ

Zamek Grodno

Zamek w Mosznie

PKP Rybnik

Kolejny KONKURS i do wygrania kolejny pendrive ze smyczą od naszego głównego patrona TRAVIADERa.

W jakim mieście znajduje się ten plac? Zdjęcie wykonaliśmy na trasie z lotniska EPKG do lotniska EPSC Na prawidłową odpowiedź czekamy w komentarzach pod postem. Anonimów prosimy o podpisanie się ;)